Rocsta geeft om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rocsta.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Rocsta doet altijd haar uiterste best om de producten in goede staat bij jou te laten bezorgen.  Wanneer er tijdens het transport iets mis is gegaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, binnen 48u na ontvagst van de bestelling. Stuur eem e-mail naar info@rocsta.nl. Dan denken wij graag met je mee hoe we het kunnen oplossen. Stuur altijd een foto van wat je hebt ontvangen mee, dan kunnen wij zien wat er eventueel mis is gegaan. Doordat stenen natuurproducten zijn, is er altijd een mogelijkheid dat er oneffenheden zoals scheurtjes, breuken en kleurverschillen in zitten. Rocsta is hier niet verantwoordelijk voor wanneer dit redelijkerwijs binnen de prijs kwaliteit verhouding ligt. Ook het dragen van stenen of het in de zon laten liggen van stenen, kan de stenen bijvoorbeeld doen verkleuren. Hier is Rocsta niet verantwoordelijk voor. Draag goede zorg voor je stenen en ze zullen jaren prachtig blijven!

© 2021 - 2024 Rocsta | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel